Papírmentes könyvelés

Új szolgáltatásunk ügyfeleink érdekében

 

Munkánk során minden esetben igyekszünk ügyfeleink számára a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtani. Folyamatosan optimalizáljuk folyamatainkat, alkalmazott eljárásainkat, hogy a könyvelés, és az azzal járó feladatok elvégzése munkatársaink és ügyfeleink számára egyaránt a lehető leghatékonyabban tudjon működni.

Tudjuk, hogy ügyfeleink elkötelezettek vállalkozásuk sikerének érdekében, és ezért szeretnék minden idejüket arra fordítani, hogy eredményeik növekedést mutassanak. Mindenki próbálja hatékonyan beosztani munkáját, szeretné a legkevesebb időt tölteni az adminisztrációs terhekkel való törődéssel. Ez a gondolat és közös munka hatékonyságának növelése hívta életre új szolgáltatásunkat.

 

PAPÍRMENTES KÖNYVELÉS

Hiszen nem a papírokat könyveljük, hanem a rajta lévő információkat

 

Hogyan működik a papírmentes könyvelés a Luther-Tax Kft.-nél?

  • Ügyfeleink részére létrehozunk egy virtuális mappát, a dokumentumok számára

  • Ehhez a tárhelyhez hozzáférést biztosítunk ügyfelünknek, természetesen mindenkinek a saját mappájához

  • Ebbe a digitális mappába töltheti fel ügyfelünk az online dokumentumait

  • Az iratokat jó minőségű PDF fájlként szükséges feltölteni

  • A számlákat akár email-ben is el küldheti részünkre

  • Az elektronikus számlákat (pdf számlát) nem szükséges kinyomtatni, csak be kell húzni a saját mappába (ez a bejövő számlákra érvényes)

  • A kimenő számlákat a NAV adóhatósági adatszolgáltatás xml-ből adjuk fel

  • A banki forgalommal kapcsolatos tranzakciókat a banktól lekért, bank által meghatározott számlatörténetből könyveljük

  • Könyvelőirodánk munkatársai feldolgozzák a feltöltött iratokat

 


Magasabb szintű szolgáltatást tudunk nyújtani Önnek

A nem túl kreatív, monoton adatrögzítés helyett az munkatársaink a tanácsadás, adótervezés, pénzügyi-, számviteli információk
nyújtása során történő magasabb szintű kiszolgálásban látják a könyvelési szakma jövőjét.


 

A papírmentes könyvelés előnyei

Amiért érdemes Önnek is a papírmentes könyvelést választania

A vállalkozók, vállalkozások munkatársainak feladatai közé tartozik, hogy bizonyos időközönként ellátogassanak irodánkba, hogy a könyvelésre szánt számlákat és egyéb iratokat átadják munkatársainak. Azonban ennek a feladatnak megoldása - teljesen érthető módon -, sokszor okoz fejtörést partnereinknek:

  • Mikor érek oda a könyvelőhöz?
  • Szeretnék nyitva tartási időn kívül menni, mert csak akkor érek rá, de erre nincs lehetőségem.
  • Egyetlen számlát kellene elvinnem, de nincs ma dolgom a közelben...


Az adóhatóság is használja már az információk elektronikus továbbítását

A NAV irányába már most is elektronikusan megy az adatküldés az ellenőrzések területén is. Ez azt jelenti, hogy be kell szkennelni a hatóság által ellenőrzésre bekért bizonylatokat, és elektronikus úton továbbítani az ellenőrzést végző revizornak. Ha minden digitalizálva van, akkor meg lehet takarítani a napokig tartó papírok gyűjtés, szkenneléseket, további kellemetlen feladatokat. Egyszerűen csak kiválasztjuk melyik számlákat kérik tőlünk, becsomagoljuk az adott időszak számláit és küldjük az ellenőrnek.

 


FEL VAGYUNK KÉSZÜLVE!

2020. július 01. után minden számlát jelenteni kell a NAV felé

Kimenő oldalon a számlázóprogram küldi az adatot a számla kiállításakor, bejövő oldalon az ÁFA-bevallás melléklete a TÉTELES lista a bejövő számlákról és azok ÁFA-tartalmáról. Ha nem tartalmaz a számla ÁFÁ-t - mert KATA-s alanyi mentes a kibocsájtó - akkor is megy az adat, mindkét oldalon.


 

Környezetbarát

Nem szükséges minden dokumentumot kinyomtatni, fénymásolni, sokszorosítani. Néhány irat esetében semmiségnek tűnhet, de irodánk mnden ügyfelének 1-2 papírja összességében már nagy mennyiségű halmazt jelent. Rendszerint másolatok vannak a számlákról, bankszámlakivonatokról, sok esetben csak azért nyomtatják ki ügyfeleink, hogy hozzánk be tudják hozni. Ezzel a szolgáltatásunkkal ennek vége, közösen járulhatunk hozzá környezetünk védelme érdekében a kevesebb papír használatához. 

Egyszerűsített folyamat

Hogyan működik a "hagyományos" út? Az eladó fél előállít digitális formában egy adatot, például egy számlát. Kinyomtatja egy papírra, majd postázza ügyfele, vevője felé. A vevő kézhez kapja, elviszi könyvelőjének, aki a korábbi elektronikus iratot újra digitalizálja, és ebből az információból készít bevallást, egyéb kimutatásokat. A papírmentes könyvelés a két digitalizálás közötti macerás, és teljesen felesleges folyamatokat oldja meg néhány gombnyomással. Gyorsabb, könnyebb, takarésokabb.

Hatékony

Számos nehezen kezelhető élethelyzetet old meg a módszer. Önnel is előfodult már, hogy egy dokumentumra azonnal szüksége lett volna, de leadta könyvelésbe? Ezentúl néhány kattintással elérhetőek ezek a papírok úgy, hogy közben a könyvelőirodánk is fel tudja azt dolgozni. A rendelkezésre álló mappában lehet keresni, rendszerezni a feltöltött anyagokat.

Gyors

A vállalkozás saját mappájába feltöltött dokumantumok azonnal irodánk rendelkezésére állnak, nem kell munkatársainknak megvárnia, amíg Önök befáradnak hozzánk, azonnal fel tudják dolgozni azokat. Ha keze ügyébe kerül egy fontos irat, nem kell a könyvelőnek szánt helyen gyűjtenie, hanem azonnal meg tudja velünk osztani.

Kényelmes

Önnek nem kell figyelnie irodánk nyitvatartási idejét. Bármikor fel lehet tölteni a könyvelésre szánt papírokat: akár késő esti órákban, akár egy utazás során, vagy szükség esetén a nyaralás ideje alatt is. 

 

Növelje vállalkozása hatékonyságát,

használja Ön is a papírmentes könyvelés szolgáltatásunkat!


AJÁNLATKÉRÉS

Árajánlat kéréséhez kérjük, töltse ki az alábbi mezőket, munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!

 

LUTHERTAX

4400 Nyíregyháza, Ér utca 11. földszint 3